گرت بيل:كريستيانو رونالدو نياز به كمك ندارد!؟

گرت بیل در مورد پیوستن به یونایتد گفت :" هرگز . هرگز نمی خواستم به یونایتد بروم . رویایم بازی در رئال بود ." وی سپس در مورد عکس پخش شده از دوران کودکی اش گفت :" از بچگی لالیگا را نگاه می کردم و عاشق رئال بودم . هیچ فشاری در اینجا حس نمی کنم ."

به گزارش halamadrid7.ir ، ستاره سابق تاتنهام در مورد تاتنهام و مدیر این باشگاه گفت :" از هواداران تاتنهام ممنونم . شش سال در آنجا بودم و لحظات خوب و بدی داشتم . له وی کارش همین است و خیلی سخت تصمیم می گیرد . ممنونم که با رئال به توافق رسید ."

وی در مورد آمادگی بدنی خودش پاسخ مطمئنی نداد :" مصدومیت هایی داشتم و وقتی متوجه شدم رئال مادرید مرا می خواهد ، سعی کردم خودم را برای بازی در این تیم آماده کنم . "

و اما ستاره جدید رئال به شکل جالبی از الگویش ، کریستیانو ، تعریف کرد :" یکی از دلایل پیوستن من به رئال ، کریستیانوست . بهترین بازیکن دنیاست . کریستیانو ارباب است و می خواهم به او کمک کنم . هر چند رئیس نیازی به کمک ندارد ."

وی در مورد ضربات آزاد حرف قبلی اش را تکرار کرد :" کریستیانو گزینه اول است و هر تصمیمی که او بگیرد ، در اولویت است ."

گرت در مورد فلورنیتنو و ارزش 91 میلیون یورویی که برایش پرداخته شد سعی کرد چیزی نگوید و این مسئله را دغدغه ای بین رئال و تاتنهام دانست . وی همچنین از اعتماد پرز به خودش تشکر کرد . وی هم چنین تنها گلی که از دوران کودکی اش از رئال به یاد دارد را گل زیدان در فینال گلاسگو عنوان کرد .

ستاره ولزی در مورد لوکا مودریچ گفت :" با هم رفاقت نزدیکی داریم . لوکا به من توصیه کرد به رئال مادرید بیایم . در حال حاضر هم در حال یادگیری زبان اسپانیولی هستم . نیاز است که آن را یاد بگیرم . "

وی در مورد اولین بازی احتمالی اش در روال در آینده ای نزدیک نیز گفت :" در فرم خوبی قرار دارم و خیلی به آن توجه دارم . هر جا که کارلتو بخواهد بازی خواهم کرد و با این موضوع مشکلی ندارم . می خواهم به تیم کمک کنم و امیدوارم مقابل ویارئال فرصت بازی به من برسد ."

وی در مورد رئال و دسیما نیز گفت :" رئال مادرید بزرگ ترین باشگاه دنیاست . به خاطر دهمین چمپیونزلیگ به رئال آمدم . همه رئالی ها آن را می خواهند ."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 ا 15:44 نويسنده : اميررضا انتظاري ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.